Maintenance Contracts
Με τα συμβόλαια συντήρησης (Maintenance Contracts), η Byte προσφέρει υποστήριξη με συγκεκριμένους όρους αλλά και για συγκεκριμένες υπηρεσίες.
Επί της ουσίας, ένα συμβόλαιο συντήρησης μπορεί να καλύπτει:
|
Το μεγάλο πλεονέκτημα των συμβολαίων συντήρησης, είναι το γεγονός ότι μπορείτε εκ των προτέρων να γνωρίζετε με σαφήνεια, το πόσο ακριβώς κοστίζει η υποστήριξη που χρειάζεστε για την τεχνολογική υποδομή της επιχείρησής σας.
Στην περίπτωση των συμβολαίων συντήρησης για υπηρεσίες επί παραδείγματι, έχετε τη δυνατότητα να προαγοράσετε συγκεκριμένο χρόνο υποστήριξης και μάλιστα με βάση συγκεκριμένο SLA (συμβόλαιο επιπέδου υπηρεσιών ή Service Level Agreement). Επιπλέον, αυτός ο χρόνος χαρακτηρίζεται και από το επίπεδο της διαβάθμισης (κατά βάση critical και non critical περιστατικά), οπότε γνωρίζετε με ακρίβεια κάθε πτυχή της υπηρεσίας που έχετε στη διάθεσή σας.
Αντίστοιχα, στην περίπτωση των συμβολαίων συντήρησης για υπηρεσίες και hardware, η Byte καλύπτει όλα τα ανταλλακτικά που θα χρειαστείτε στην υποδομή σας, και μάλιστα απεριόριστα! Έτσι, με ένα και μοναδικό συμβόλαιο, δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για στοκ, διαθεσιμότητες, παλαίωση υλικού κ.λπ. Η Byte αναλαμβάνει όλο το “άγχος”, την υποστήριξη και τις διαδικασίες που απαιτούνται ώστε η υποδομή σας να βρίσκεται πάντοτε σε “φόρμα”.
Οι εν λόγω υπηρεσίες μεταβάλλονται τόσο βάσει της απόκρισης που επιθυμείτε, όσο και βάσει του εξοπλισμού που θα υποστηρίξουν, ενώ το σημαντικότερο ίσως στοιχείο τους είναι ότι παρέχονται σε πολλαπλά σημεία και περιοχές, όπου δηλαδή τα έχει ανάγκη η επιχείρησή σας. Εάν δε, σας απασχολεί το εύρος του υποστηριζόμενου υλικού, μην έχετε καμία ανησυχία! Τα συμβόλαια συντήρησης της Byte είναι “multi-vendor” καλύπτοντας πολλαπλούς κατασκευαστές και φυσικά όλους τους γνωστούς διεθνείς οίκους.
Και όλα αυτά, με μία προκαθορισμένη και γνωστή με ακρίβεια, αμοιβή, ώστε να μπορείτε να κάνετε τον business προγραμματισμό σας χωρίς… εκπλήξεις. Αυτές, τις αναλαμβάνει η Byte!